COVID-19 nie daje za wygraną, ale pomimo tego możemy coraz bardziej odczuwać, że wszystko wraca powoli do normy. Tym bardziej jeśli z utęsknieniem czekaliśmy na wznowienie produkcji elektroniki. Znakiem tego jest fakt, że Nreal ogłasza wznowienie sprzedaży swojego DevKit’a Okulary
Czytaj więcej Continue reading Nreal wraca do gry
Brakuje Wam doznań wirtualnej rzeczywistości? No to ta oferta jest dla Was. bHaptics szykuje niezłą promocję od tego piątku. Możecie wejść w posiadanie zestawu haptycznego już za $499 dolarów z rabatem 20%. Technologia haptyczna w większości przypadków kojarzona jest z
Czytaj więcej Continue reading bHaptics z 20% rabatem od 21 do 31 maja
Dziś Jon Prosser, znany na rynku „leaker” z przekazywania informacji dotyczących firmy Apple, udostępnia garść niepublikowanych wcześniej nowości dotyczących nowej kategorii produktu – czyli przypominających okulary Apple Glass. Od 2017 roku, kiedy została opublikowana pierwsza wersja frameworku ARKit, Apple w
Czytaj więcej Continue reading Okulary od Apple za $499, nowe przecieki z Cupertino
Za moment będziemy mieli rocznicę wprowadzenia do sprzedaży gogli Oculus Quest. Minęło raptem 12 miesięcy, a Facebook wprowadził już tyle nowości, że ciężko je zliczyć. Playspace Scan to kolejny dodatek, który ulepszy znany już system zabezpieczenia obszaru gry, Guardian. We’re
Czytaj więcej Continue reading Oculus Quest wprowadza opcję Playspace Scan
Na to spotkanie czekaliśmy długo. HTC to jedyny producent sprzętu VR (i nie tylko), który posiada polski oddział. No i nie mogło być inaczej jak zaproszenie ich do naszego studia. Było o najnowszych promocjach, wizji przyszłości HTC oraz o VR
Czytaj więcej Continue reading Bartosz Żuk – HTC Polska nie:ViRtualnie
Ulala, Oculus Link działa z USB 2.0! Ale to nie wszystko, Magic Leap zamyka swoje biuro w Seattle, ThinkReality A6 od Lenovo jednak żyje, na włoskich lotniskach można napotkać szturmowców i świetna apka przenosząca realne obiekty do komputera. Na koniec
Czytaj więcej Continue reading E(X)p(R)esowy piątek
Czuje się mocno wstrząśnięty, ale nie zmieszany. Widziałem już rendery i animacje, które nawet sceptyka zwaliły by z fotela. Ale tym razem uważam, że Epic mocno przesadził. W pozytywnym tego słowa znaczeniu. UE5. Szkoda gadać. Trzeba to obejrzeć: Żeby nie
Czytaj więcej Continue reading UE5 – czy tak za rok będzie to wszystko wyglądać?
Na hasło pandemia większość krzyczy „Kryzys”. Jednak jest branża, która zyskuje na popularności. Wszelkiego rodzaju platformy komunikacyjne pękają w szwach. Tym samym ich rozwój w ostatnim czasie mocno przyspieszył. Do jednej z najpopularniejszych platform należy Spatial. Czy znudziły nas już
Czytaj więcej Continue reading Spatial ląduje na Questach i smartfonach. I nie ma limitów
Ostatnie działania marketingowe firmy HTC wyraźnie wskazują, że braki u konkurencji (mowa tutaj o headsecie Valve Index) są im na rękę. Najpierw Vive Cosmos Elite, a teraz Vive Pro Full Kit z darmową wersją Half-Life:Alyx. Tak jest, dobrze czytacie. Od
Czytaj więcej Continue reading HTC Vive Pro Full Kit w zestawie z Half:Life Alyx
Wszelkiego rodzaju doznania haptyczne do tej pory wiązały się w większości z naszymi dłońmi i ciałem. Chodzi przede wszystkim o zwiększenie doznań VR o dotyk. Ale jak się okazuje, delikatne bodźce w okolicach naszej głowy mogą być pomocne dla tych,
Czytaj więcej Continue reading Haptyka w headsecie zwalczy chorobę lokomocyjną
Udało nam się doprowadzić nasze nowe studio do stanu, w którym mogliśmy zacząć realizację naszych nagrań. Pierwszym gościem jaki miał okazję w nim być był Szymon Wegner z WeAreDelivr. Pisząc nazwę firmy WeAreDelivr muszę wspomnieć, że staje się ona nieaktualna.
Czytaj więcej Continue reading Szymon Wegner – WeAreDelivr nie:ViRtualnie
Ostatnio sporo się dzieje w kwestii lokomocji w wirtualnej rzeczywistości. Świadczy to o tym, że temat nie został wyczerpany albo że obecne rozwiązania są niewystarczające. AgileVR to kolejna iteracja urządzenia, które ma nam pomóc w przemieszczaniu się. Czy tego typu
Czytaj więcej Continue reading AgileVR to „egzoszkielet” do poruszania się w VR