Rebuff Reality to firma znana z akcesoriów dla wszelkiego rodzaju sprzętu VR. VR Shell chroniący wasze gogle czy VR Power dla dłuższego ich działania zyskały na popularności. Teraz firma bierze się za dźwięk. VR Ears to projekt, na który czekało
Czytaj więcej Continue reading Rebuff Reality startuje z zestawem audio dla VR
AliceVR oraz cała seria The Wizards. To wizytówki gliwickiego Carbon Studio. Mieliśmy przyjemność gościć w naszym wirtualnym studiu jednego z założycieli, Aleksandra Cabana. Historia Carbon Studio sięga lat, kiedy VR w Polsce i na świecie był jeszcze w powijakach. Palmer
Czytaj więcej Continue reading Carbon Studio – Aleksander Caban nie:ViRtualnie
Nic nie będzie takie same po panującej pandemii. Tak przynajmniej twierdzi wielu naukowców i ludzi z „branży” medycznej. Zapewne jest w tym jakaś prawda i czas zastanowić się nad dywersyfikacją swojego biznesu. Holoride już postanowiło działać. Nie ma co ukrywać,
Czytaj więcej Continue reading Holoride zmienia strategię z pionierami technologii XR
Kampania Etee osiągnęła wymagany pułap, ale jeszcze trwa 24 dni, XRSwim staje się swoistym zagłębiem aplikacji XR dla WWW, a posiadacze Oculus Quest mają swojego 'Boneworks’a”. W tym roku Oculus Connect 7 w wersji online ale bez daty, a na
Czytaj więcej Continue reading E(X)p(R)esowy piątek
Technologia VR wkracza z impetem do świata WWW. Wydajność silników przeglądarek wzrasta, a wraz z nią możliwości. Mozilla już od dłuższego czasu pokazuje, że wirtualna rzeczywistość nie jest zarezerwowana jedynie dla natywnych aplikacji. A teraz będzie jeszcze łatwiej. Wirtualna rzeczywistość
Czytaj więcej Continue reading WebXR exporter dla Unity. Ulga dla deweloperów
Wystartowaliśmy! Było sporo niewiadomych i wiele prób, ale koniec końców udało się! Nasze wirtualne studio rozpoczęło nadawanie. Pierwszym śmiałkiem, który zasiadł na naszej wirtualnej kanapie był Adrian Łapczyński z EpicVR. Od stycznia tego roku rozpoczęliśmy naszą krucjatę po Polsce. Jak
Czytaj więcej Continue reading EpicVR – Adrian Łapczyński :nie:ViRtualnie
Siłownie zamknięte, na rower nie wolno, biegać zresztą też nie. No chyba, że truchtem po zakupy i z powrotem. Jak dbać o to, żeby boczki nie rosły? Jest wiele sposobów na ćwiczenia w domu, ale jak macie sprzęt VR to
Czytaj więcej Continue reading Supernatural pomoże zachować formę
A dzisiaj w menu: MyndVR walczy z izolacją starszych osób i pokazuje im VR, Oculus wprowadza opcję powiadomienia jak coś się pojawi na półce sklepowej, Blender dostaje świetne wsparcie dla wirtualnej rzeczywistości, Glass Factory i ich hologramy teraz z zapleczem
Czytaj więcej Continue reading E(X)p(R)esowy piątek
Wąskim gardłem każdego projektu, czy to AR, VR, czy MR jest wydajność maszyny na jakiej jest uruchomiony. Stąd od wielu lat prowadzone są prace nad renderowaniem w chmurze. Azure już to ma. Na razie tylko dla Hololens 2. Microsoft Azure
Czytaj więcej Continue reading Azure Remote Rendering dla Hololens 2
Jest to dosyć zaskakujące posunięcie, ponieważ Apple nie pała zbytnim zainteresowaniem do technologii VR. Ale do platform mediowych już tak. Czy z tego połączenia coś wyjdzie? Kiedy Apple bierze się za zakupy, wszystkie oczy skierowane są w ich stronę. Kiedyś
Czytaj więcej Continue reading NextVR idzie pod młotek. Nabywca? Apple
Kto by pomyślał, że takie czasy nastaną. Pozamykano nas w domach i jedyne co pozostaje to okno na świat w postaci ekranu komputera czy telefonu. W przypadku naszego serwisu można by rzec, że nie zmienia się nic. Niestety nic bardziej
Czytaj więcej Continue reading YES Web(in)AR – przenosimy eventy i szkolenia online
Tak się powinno świętować rocznicę! Ale aż wierzyć się nie chce, że to już rok. Rok temu firma HTC pokazała światu swój najnowszy produkt, Vive Cosmos. Dzisiaj możecie go złapać w zestawie z adapterem bezprzewodowym. Komunikacja bezprzewodowa to oczko w
Czytaj więcej Continue reading HTC Vive Cosmos i adapter bezprzewodowy na rocznicę