Poruszanie się w wirtualnej rzeczywistości to temat rzeka. Można by już napisać porządną pracę dyplomową na ten temat. Ale jak widać nie został on wyczerpany. Zwłaszcza jeśli dorzucimy do tego zyskujący coraz większą popularność system śledzenia dłoni. I tak studio
Czytaj więcej Continue reading Telepath – chcecie taki system lokomocji w VR?
Microsoft zaskoczył wszystkich w 2016 roku pokazując pierwszą wersję Hololens. Zaskoczył ponownie udostępniając platformę Windows Mixed Reality, której początki były obiecujące. Teraz znów zaskakuje. Przynajmniej według mnie. VROOM to tak naprawdę skrót od Virtual Robot Overlay for Online Meetings. Brzmi
Czytaj więcej Continue reading VROOM – taka przyszłość współpracy mnie rajcuje
Hossa headsetu Oculus Quest trwa w najlepsze. Obok Valve Index jest to chyba najbardziej pożądany sprzęt w obecnych czasach braku dostępności headsetów spowodowanego przez ogólnoświatową pandemię. Więc doniesienia serwisu Bloomberg, że trwają prace nad drugą wersją chyba nikogo nie zdziwią.
Czytaj więcej Continue reading Bloomberg mówi o nowych Oculus Quest. Zaskoczeni? Ja nie
Powyższy tytuł chyba nie będzie nadużyciem. Valve może być z siebie dumne, bo każdy chce być taki jak oni. Przynajmniej, jeśli chodzi o kwestię kontrolerów. To, nad czym pracuje Sony dobitnie pokazuje, że wzór mieli jeden. Ale droga nie była
Czytaj więcej Continue reading Sony ujawnia prace nad nowym kontrolerem
Brzmi to trochę jak dowcip, ale zapewniam, że nim nie jest. Tak, jest oficjalna wersja SteamVR na system MacOS. A w zasadzie była, bo właśnie Valve ogłasza brak dalszych prac nad nią. VR i system MacOS? Ta para wydaje się
Czytaj więcej Continue reading Valve przestaje wspierać MacOS. Zaraz… co?
To już kolejni nasi goście, z którymi mieliśmy przyjemność spotkać się w naszym studiu VR. Nie zabrakło dobrego humoru oraz wiedzy o ratownictwie medycznym jaką posiadają chłopaki z 4Help VR. Wielu z nas zapomina jak ważna w życiu jest umiejętność
Czytaj więcej Continue reading Grzegorz Kobuszewski, Marcin Łopusiewicz – 4Help VR nie:ViRtualnie
Zeszły tydzień był tym, o którym chcemy jak najszybciej zapomnieć. Masowe zwolnienia niemalże 50% załogi nie napawają optymizmem. Wydawało by się, że gorzej być nie może. Ale życie potrafi dokopać leżącemu. Firma wydała oświadczenie o krytycznej aktualizacji związanej z baterią.
Czytaj więcej Continue reading Leżącego się nie kopie ale Magic Leap znowu w tarapatach
W dobie obecnej pandemii wszelkie platformy VOD zyskują na popularności. Pozamykane kina i teatry skutecznie przykuły społeczeństwo do kanap. Tymczasem jest to olbrzymia szansa dla wszystkich serwisów oferujących filmy i programy TV na żądane. Nie inaczej jest z Bigscreen. Nie
Czytaj więcej Continue reading Bigscreen staje się platformą VR VOD
To już kolejny gość w naszym studiu VR i cały czas zostajemy na południu Polski. Giant Lazer to firma z siedzibą we Wrocławiu. Ich aplikacje VR w większości przypadków wspierają branżę przemysłową jednak jest jedna, który wyróżnia się z tłumu
Czytaj więcej Continue reading Jakub Korczyński – Giant Lazer nie:ViRtualnie
Najpierw zaczynamy jednym, potem dwoma wskazującymi. A im więcej piszemy, angażujemy w to wszystkie 10. Tak wygląda ewolucja nauki pisania na klawiaturze. Ale problem pojawia się jeśli nie mamy do czynienia z fizyczną klawiaturą. Dział badawczy Facebook’a ma na to
Czytaj więcej Continue reading Facebook chce rozwiązać problem pisania w VR
Mało brakowało i byśmy zapomnieli! Nasze nowe biuro pochłania nas do reszty, ale przypomniało nam się, że dzisiaj piątek! Czyli: ThirdEye chce pomagać w walce z COVID-19, w goglach Oculus Quest nowy ficzer wraz z aktualizacją, w środę był dzień
Czytaj więcej Continue reading E(X)p(R)esowy piątek
No nie mogło być inaczej! Na co dzień zajmujemy się propagowaniem technologii XR więc i biuro musi być mocno z nią związane. Czy warto wydawać miliony na budowę biura w realu? My udowodnimy, że nie. Wiele czasu zajęło nam podjęcie
Czytaj więcej Continue reading Mamy biuro! Nowa siedziba YesEyeSee