Jak mamy się czym chwalić to należy się chwalić głośno! A w tym przypadku chwalimy się i bijemy brawa. Łódzkie studio SUPERHOT ogłosiło, że udało im się sprzedać 2 miliony kopii swojej gry.

Dla wyjaśnienia trzeba dodać, że liczba ta tyczy się wszystkich platform. Ale to i tak nic nie zmienia. Jest to olbrzymi sukces. Chowajcie się Beat Sabery i HL:Alyx. O to mamy w Polsce studio, które podbiło rynek VR. A wszystko rozpoczęło się w 2016 roku, kiedy produkcja wylądowała niewinnie na headsecie Oculus Rift. Ale już wtedy dochodziły pierwsze sygnały, że jest to olbrzymia szansa na sukces. Dlatego studio szybko rozpoczęło portowanie gry, aż na końcu wylądowali na sprzęcie, który według mnie nadawał się do tego idealnie. Czyli Oculus Quest. Brak kabla łączącego gogle z komputerem uwolnił nas i rozgrywka w SUPERHOT stała się jeszcze bardziej wciągająca.

Due to the fact that we’ve sold over 2m copies of Superhot VR, we’ve come to the realisation the VR is actually very much alive, contrary to popular monthly articles. Across all sales platforms, we’ve managed to achieve something that not many developers manage to do in any medium, and that’s pretty meaningful to us. VR has enabled us to do all the cool stuff we do here, and is paying for the livelihoods of over 45 people to put it bluntly.

Callum Underwood, Dyrektor Projektowy SUPERHOT

Jak zapowiadają, 2020 rok ma być ich najlepszym. Aż ciężko to sobie wyobrazić biorąc pod uwagę fakt, że w 2019 roku zaraz po premierze Oculus Quest w pierwszym dniu pobili rekord sprzedaży osiągnięty w 2016 roku dla gogli Rift o ponad 300%. W okresie wakacyjnym firma osiągnęła ponad 2 miliony dolarów przychodów w przeciągu jednego weekendu. Jeśli zapowiadają, że ma być jeszcze lepiej to aż ciężko sobie wyobrazić słupki sprzedażowe.

Gra dostępna jest praktycznie na większość dostępnych urządzeń VR. A od 21 maja rozpoczną się najróżniejsze wyprzedaże na większości popularnych platformach. Miejcie rękę na pulsie, jeśli jeszcze nie mieliście okazji grać.

wsparcie_patronite