Przyznaje się, że nie jestem ani nie byłem wielkim fanem superprodukcji “Gra o Tron”. Co nie znaczy, że kompletnie odcinam się od jakichkolwiek informacji, czy nowości na ten temat. A zwłaszcza takich jak ostatnia kiedy HBO wchodzi w świetny układ z AT&T. A dla przypomnienia dodam, że AT&T staje się dystrybutorem Magic Leap. Co wymyślili?
Wielcy fani na pewno nie mogą wysiedzieć w miejscu, w związku ze zbliżającą się premierą ósmego sezonu. Jest to chyba jeden z niewielu seriali, który po tak długim czasie od debiutu wzbudza tyle emocji. Z tego też powodu HBO nie pozwoli sobie na stracenie okazji, aby zrobić z tego wydarzenia jeszcze większe show. Wraz z firmą AT&T wprowadzą klientów w świat serialu. Niestety jedynie w wybranych miejscach i nie musicie zgadywać, Polski na liście nie ma.
Firma AT&T jest partnerem Magic Leap i to przez jej sieć sprzedaży, okulary trafiać będą na rynek. Więc nie ma się czemu dziwić, że akurat one zostały wykorzystane w akcji promocyjnej pod tytułem “The Dead Must Die”. Klienci po założeniu ich na głowę zostaną przeniesieni do zamku króla, aby po chwili znaleźć się twarzą w twarz z Białym Wędrowcem. To z nim przyjdzie nam się zmierzyć.
This is the biggest television event in recent history, in large part due to the show’s passionate, loyal and committed fan base (Valerie Vargas, SVP w firmie AT&T)
Jeśli wierzyć tym słowom szykuje się wydarzenie na dosyć dużą skalę. Niestety jest też zła wiadomość. “Show” będzie dostępne tylko w wybranych salonach i to też w wybranych dniach:
- 1 kwietnia, Boston (Boylston)
- 3 kwietnia, Chicago (Michigan Avenue)
- 6 kwietnia, San Francisco (1 Powell)
Wraz z eventem, AT&T ogłosiło, że właśnie w tych punktach odbywać się będzie sprzedaż Magic Leap, która ruszyć ma w najbliższym (nieokreślonym) czasie. Klienci już mogą składać zamówienia na okulary, pod adresem https://www.att.com/offers/magic-leap.html . Kwota z jaką będzie trzeba się liczyć to $2,295 dolarów. Tanio nie jest.
Ciekawi nas czy firma pójdzie za ciosem i udostępni na okulary Magic Leap, coś więcej ze świata Gry o Tron. A może nie tylko na nie? Przygotowanie materiału na ten event wymagało od zespołu sporo pracy, więc warto by było wykorzystać ten potencjał i pokazać coś większej liczbie fanów.