Co należy zrobić, aby produkt przyciągał uwagę i sprawił, że potencjalny klient nie przejdzie obojętnie obok półki? Jak sprawić, aby wybijał się on spośród tysiąca innych?

Gwarantuje Wam, że w momencie kiedy to czytacie, nie jeden zespół działu marketingu, właśnie stara się odpowiedzieć na to pytanie i usiłuje rozwiązać tą zagadkę. Po raz kolejny technologia XR wkracza do akcji, tym razem prezentuje produkt w sklepie. Znaleźliśmy prosty przykład na to, jak przyciągnąć uwagę, w tym przypadku najmłodszego klienta, ale równie ważnego.

W świetny sposób wykorzystano tu technologie AR, do rozszerzenia prezentacji produktu. W filmie prezentowana jest jedna z gier na konsole Nintendo Switch. Po najechaniu telefonem możemy zobaczyć rankingi, opis oraz materiał video i zdjęcia. Z technicznego punktu widzenia, rodzaj prezentowanego kontentu jest nieograniczona i tylko wyobraźnia samych twórców jest limitem.

Dzięki takiemu zabiegowi, zwiększa się zainteresowanie do sięgnięcia po produkt z półki, nawet dla samego obejrzenia efektu. A trzymając już produkt w ręku, zmniejszamy jego dystans do koszyka zakupowego :).

Zasada marketingu mówi:
“Lepiej być pierwszym niż lepszym”A więc skontaktuj się z nami
My też to tworzymy

wsparcie_patronite